אודות

מעל ל-10 שנות ניסיון בעולם המשכנתאות

חיסכון של זמן, בירוקרטיה והמון כסף

מאושרים לעבוד מול כל הבנקים בישראל

חברי התאחדות יועצי המשכנתאות

יוצאי המערכת הבנקאית וגופים פיננסים גדולים

1. היכרות אישית והבנת הצרכים שלכם

נבחן יחד אתכם את מצבכם הכלכלי, את הצרכים ואת הציפיות שלכם. לאחר מכן, בהתבסס על ניסיוננו והכרותינו את שוק המשכנתאות בישראל נשרטט יחד את קווי היסוד של משכנתא אופטימלית עבורכם, חסכונית ונוחה לאורך כל תקופת ההלוואה, בלי הפתעות.

2. בניית תמהיל מבוסס פרופיל לקוח

צוות היועצים המקצועי של ברקת 360 יתאים לכם מספר תמהילי משכנתא מבוססי פרופיל לקוח. שילוב המסלולים שיוצע לכם יושתת על מחקרי שוק מעמקים וייקח בחשבון תחזיות אינפלציה וסביבת ריבית עתידית. המטרה: משכנתא מותאמת לצרכים ולציפיות שלכם, עם החזר חודשי נוח, בתנאים הטובים ביותר האפשריים.

3. מכרז ריביות מקיף ובחירת ההצעה הזולה ביותר

אחרי שנלבן את מבנה המשכנתא (התמהיל) הטוב ביותר בעבורכם, נצא למכרז ריביות בין-בנקאי ובין-סניפי על מנת להשיג את הריביות הנמוכות ביותר בשוק. היקף עסקאות הליווי של ברקת 360 מאפשרת קבלת ריביות בנקאיות נמוכות ביותר, ששמורות לרוב ללקוחות "סיטונאיים" בלבד. 

4. טיפול בניירת וחתימה על משכנתא

יועץ משכנתא מוסמך מבית ברקת 360 ילווה אתכם לאורך כל התהליך ויהיה נוכח בעת החתימה על מסמכי המשכנתא בבנק (במסלול משכנתא עד הבית) או יתדרך אתכם יסודית לקראת מעמד החתימה (במסלול משכנתא בעצמך). לאחר מכן נציגנו יהיו זמינים 24/6 על מנת לעזור לכם להשלים את המסמכים הנדרשים להלוואה.

5. שומרים על קשר

משכנתא זה דבר שצריך לנהל. מי שעושה שגר ושכח עלול להפסיד עשרות ומאות אלפי ש"ח. פעם בשנה לפחות חובה לעשות צ'ק אפ ולבחון אם נהיה כדאי למחזר. סביבת הריבית נמוכה? עלייה בהכנסות או בערך הנכס? צרו אתנו קשר ונעזור לכם לשקול את העניין. 

איך זה עובד?

הנהלה

משה זקן, 41 , גר בירושלים

בוגר תואר ראשון במנהל עסקים ותואר שני במימון נדל"ן ושמאות מקרקעין, מתמחה במימון פרוייקטים ליזמות.

נתנאל אוחיון, 34, גר בביתר עלית

בעל ניסיון של מעל עשר שנים בתחום ייעוץ המשכנתאות. ליווה עשרות לקוחות מרוצים. מתמחה במסורבי בנקים.

שאול שארגורודסקי, 36, גר באפרת

בנקאי מזחי טפחות לשעבר. בעל ניסיון עשיר בהעמדת מימון למטרות רכישת נכסי מקרקעין.